18. juni 2015

BLOMSTER I JUNI

Juni er lidt kold og våd og jeg må ind i mellem minde mig selv om, at gå en runde i haven.
Her et par små glimt af juni haven.
  Dronningebusken dufter vidunderligt og har de smukkeste rosa blomster
Indflytnings gave fra en kær veninde - nu 5 år gammel - i min have.

 Denne smukke rosenbusk stod i min gamle have på Tåsinge. Den er remonterende, så den stod og blomstrede i oktober, og var medvirkende til at vi købte huset.
Nu har jeg købt en magen til, til min nye have.

 Lupiner - en anden yndlings blomst

Lupinen er ny i min nye have - fantastisk blomst - let og fin og sart.

Og nu skal vi ned og stemme - tre af mine sønner er hjemme, så den står på valgflæsk, kager med rødt glasur og økologiske rejer.
Føler mig så priviligeret at bo i et demokratisk land.
Ønsker jer alle en fantastisk valgaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar