3. april 2011

HAVEN I APRIL

Konfirmations invitationerne klar til afsending:


Let´s tango fredag aften i Carl Nielsen Salen  med gode venner, dejligt guldbryllup i familien lørdag og søndag i haven. Det har været helt fantastisk at gå i solen og ordne kanter, grave genstridige krat buske op, samle alle de små krokus løg et´sted, plante New Dawn klatreroser ved syd muren, ordne krukker, plante både de gamle georginer, som allerede havde lavet lange skud og de nyindkøbte - tænk alle de skønne buketter det kan blive til i sensommeren.........jeg bliver vist nødt til at købe lidt flere......


I pausen drikke kaffe ved have bordet og  læse lidt om at blive motiveret til at løbe. Det er sundt at løbe: det giver bedre kondition, vægttab, mindre risiko for sygdom og øget velvære..........men i dag var det havearbejdet, der gav mig sved på panden, et lille vægttab :-), øget velvære og jeg føler mig ret sygdoms fri........ Haven er så bar endnu - men den skal følges over sommeren........

Nu er der så kommet godt ild i brændeovnen og jeg kan sidde her og nyde den rustikke kastanjegren med det blanke påske pynt - er vild med det rå sammen med det fine feminine -yin/yang i praksis....og måske jeg når et par høns til  Bruuns Keramik, som gerne ville have et hønsehold til butikken....

2 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok dejligt altsammen.
    "Jeg elsker motion" og var i går på 4 timers kursus med Birgitte Nymann om "Den flade mave":)
    Hun var så inspirerende og dygtig. Hun har også en kostuddannelse, se på den. Jeg købte 2 videoer og har idag bestilt hendes Flade mave - for altid i Gyldendalsbogklub.
    20. min træning 2 dage, 1 dag fri osv, så skulle maven snart blive flad, hvis kosten, fordøjelsen og søvnen er ok og der ikke er stress. HM..

    SvarSlet
  2. ...lyder spændende med Birgitte Nymann - den uddannelse vil jeg lige tjekke ud.....

    SvarSlet