5. juli 2011

MORGENSTUND HAR GULD I MUND

.....og guld betyder glæde
og glæde det er hver en dag
som leves til guds velbehag
om end vi måtte græde
.....ku´ ikke sove ...... overophedede....ustyrlig varme......klimaterie.......krop............. ku´ lige så godt...........stå op.....kl 4.30.....efter at ha roteret siden 4.00........på med de nye sko.....kameraet med.....
laaaaange skygger
byg
hvede



......veludhvilede heste........de "stod først op", da jeg kom travende.....

skøn...skøn vejgrøft
5 km i rask trav og hjemme ved bygrænsen igen..........fantastisk morgen........
kærestens barnebarn sover endnu...... og....... barnebarnets morfar
fuglene synger
 kirkeklokkerne ringer solen op....
....en anelse sent måske.......og

.....jeg vil bage skønne boller og glæde mig til den nye solbærmarmelade, jeg lavede inden jeg gik i seng....
.......ha´en rigtig dejlig sommerdag.....

1 kommentar:

  1. Hvilken smuk begyndelse på endnu en dejlig sommer dag !
    Tak :-)

    SvarSlet