20. august 2011

HAR ALDRIG PRØVET DET FØR

........vi har fået (læs købt) en helt sprit ny hvid (det fremgår af billedet) bil..........
......så, nu har vi en SERIE....som mine sønner siger......de er begge (altså bilerne) af mærket Peugeot og kører begge vældig langt på literen......godt for naturen.....og godt for pengepungen.....

.......tænk at jeg skulle opleve det?........jeg som har kørt i den grimmeste "gamleste" bil, hvor jeg af og til havde svært med at holde tårerne tilbage, når jeg havde fået pakket de 4 sønner, skoletasker, gymnastiktøjsposer, madpakker, svømmetøj, skiftetøj og regntøj i bilen.......og så ku den ikke starte......... og Dansk Autohjælp måtte komme.....faktisk så ofte, at de til sidst truede med, at de ikke kom igen, før, jeg havde fået en anden bil...........nu er det blot historie.........tak for det....:-)

2 kommentarer: