2. januar 2012

IKEA LYSEKRONE

................Håber der er nogen der kan hjælpe.........
................da jeg flyttede for godt to år siden "kolapsede" min IKEA lysekrone, og ingen har kunnet samle den igen.........jeg har spurgt og bedt om hjælp blandt hele min kloge og dygtige omgangskreds.......

....nu er den........ midlertidig samlet......og der er brugt strips og andet godt.........den hænger skævt
 og helt godt er det altså ikke..........
.................er der mon et menneske her i blogland, der ligger inde med en samlevejledning.....åh hvor det ku´ være godt.....
På forhånd tak..........

1 kommentar:

  1. Hej

    De hænger altid skævt!!! Jeg har med held kunne rette lidt op på min, ved at vikle sølvtråd rundt ved krogen hvor selve lampen hænger...det kan ikke ses på min, da jeg har viklet hele lampen med lyskæder med små lys..det ser fint ud...
    Hilsen Sussie

    SvarSlet