7. marts 2012

LÆNGE NOK

........har jeg gået og tænkt på motion........og det har altså ligesom ikke hjulpet på hverken formen eller figuren.......mærkeligt.........jeg har eller tænkt rigtig meget ......og  hver dag........... fitness....løb.....yoga........købt vinter løbetøj.......uha....det bliver snart for varmt........I DAG KØRTE JEG SÅ FORBI FITNESS CENTERET I FÅBORG og meldte mig ind.....skal mødes med træner på mandag.........og......

..........længe nok, har jeg kedet mig, når jeg kører mine 45 min. hver vej til og fra arbejde.........så nu har jeg lånt lydbøger på biblioteket.......og lyttede til den mest fantastiske roman på vejen hjem......glæder mig til i morgen tidlig.......så skal jeg høre næste kapitel.........

........længe nok, har jeg glædet mig til nye skabe og nyt soveværelse..............og det ligger jo langt fra............... hvad jeg kan styre.........men altså nu er kæresten igang.........fantastisk........jeg må hellere gå op og hjælpe.......

2 kommentarer:

  1. Respekt ! Du nøjes ikke med at tænke, du handler :-)

    SvarSlet
  2. Når man tænker sker der sjældent så meget...men handling rykker ! - godt gået og god fornøjelse :-)

    SvarSlet