8. april 2012

OM AT CYKLE MED HJÆLPEMOTOR

........i dag blev dagen....
....hvor jeg igen steg op på min skønne grønne cykel.......
..efter mere end et års pause......
.........17 km.......
.....halvdelen i modvind og op ad bakke.........men det registrerede jeg knapt.....
.......jeg har grinet, så tårerne løb ned af kinderne...........har cyklet med verdens bedste hjælpemotor.......
nåede en tophastighed på 36 ..... SEKSOGTREDIVE km i timen............min søn på snart 17 klarede både sine egne bakker og min modvind med en solid og ganske stærk arm på ryggen..........og han holdt ikke engang inde, når vi mødte folk og fæ.........de ku´ bare grine ku´ de.......
.......HAR ALDRIG CYKLET SÅ HURTIGT FØR.......

....og yngste mand ved siden af......foran.........og bagved.......
.......skønne......skønne børn.......

1 kommentar:

  1. Ret godt gået ! - min cykel er netop blevet smidt ud efter at have stået 10 år urørt i carporten...hmmm :-)

    SvarSlet