14. maj 2012

INSPIRATIONSTUR

.....kæresten og jeg besluttede at tage på tur til Middelfart..........ville lige se lidt på gulvbelægninger til det nye soveværelse, drivhuse, orangerier og udestuer i Byggecentrum.........og videre til Hindsgavl slot.........
........hvor vi ville nyde lidt luksus kaffen i herskabelige omgivelser........

......den røde løber var rullet ud..... 
.........lysene tændt.........
.....blomsterne plukket og sat i vaser......
 ........men ingen betjening.......
.....så..........vi fandt et par kopper og en kaffeautomat og lavede selv et par kopper............
........da der stadig ikke kom hverken tjener eller andet godtfolk.....forlod vi de tømte kopper......

 ......og gik den skønneste tur i parken........med udsigt til krogede ny udsprungne bøge og vand.......
.......og Jylland.....

.........i Jylland fik vi en skøn middag hos forældrene mine......
.......og på hjemturen talte jeg med mine 4 sønner.....
.......dejlige knægte......
......den ene havde oven i købet tænkt på mig i anledningen af mors dag......:-)

1 kommentar: