29. maj 2012

NYMALEDE HAVEMØBLER


.........en gang........
.......dengang........
........jeg boede på Tåsinge......i mit lille hvide slot
........ med mine 4 små prinser........
.........plukkede jeg hver sommer en masse økologiske jordbær
......... på vores lille jordbærmark....
.........de fleste blev solgt ved vejen .......
.......lige uden for den høje tjørnehæk......
.....til sidst havde jeg et stort glas med penge.......
.....tænkte at noget godt dansk design måtte købes.......
 ......der blev inversteret i TRIP TRAP havemøbler.......
........her mange vintre, megen regn, megen sol, meget skramlen frem og tilbage
..... og....tidens tand.....overvejede jeg........
..........udskiftning.......
 .....nu har de i stedet fået en omgang kraftig rengøring
.........og to lag heldækkende træbeskyttelse.......

.........og jeg er blevet så glad for resultatet.......
.........og her min nye havebog "Ny i haven"......som er inspirerende og hyggelig og lige til at bruge........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar