27. august 2012

FRA TRÆ TIL HVIDMALET

.....længe ......meget længe, har denne dør.....været en torn i øjet.......
.....mørk og kedelig......
 ......og karmen ind til stuen (døren har vi pillet af)......hører til samme kategori af......
.......mørk og kedelig.......
 ......så endelig......i går.......gik jeg i gang med rulle og pensel......
 .....og i dag.......måtte jeg lige spise en omgang spidskålssalat og studere "Boligliv".....
inden jeg besluttede mig for at male.......inden løbeturen.....
 ........og se nu lige der.....hvor det allerede pynter.......
.......og jow.......jeg kom også ud at løbe/gå mine 6 km......
.....og en skøn gulerodskage.....er lige hevet ud af ovnen.......den skal medbringes til
venindefødselaren, som skal fejres i morgen......
......aktiv mandag......

4 kommentarer:

  1. Det er utroligt som noget hvid maling kan gøre en forskel !
    Aktiv Mandag :)

    SvarSlet
  2. Det pynter. Ser super godt ud Rikke - en helt anden stue :-). Billede 2 - ohhh jeg har i 2 uger ledt efter et vitrineskab i den stil. Hvor er det købt ?????

    SvarSlet
    Svar
    1. øhh......ikke Rikke......Hanne Maria....:-).....skabet er såmænd et "ægte" Ikea skab......det fungerer perfekt til sit formå..... er ret glad for det.....

      Slet
    2. Hahha aii for dælen da - sorry. Ved da godt du ikke hedder Rikke !. Aner ikke hvor det lige kom fra (måske fordi jeg tidligere på dagen havde sms´et med en der hedder Rikke) :-))) - Ikea ?. Okay det er nok ikke noget de har mere. Har fornyligt været i Ikea og gennemgik det intens. Er det lang tid siden I har købt det ??

      Slet