19. september 2012

NY BOG OG SKØNT BRØD

.....ny bog og kost og sundhed udkom i går.......blev opmærksom på den
 gennem denne skønne blogger, som skrev om stenalderbrødet....
.........købte bogen direkte af forfatteren Anette Harbech Olesen inden selve bogudgivelsen...
.....og nyder indhold og layout............



 ..........opskriften på dette skønne brød "Stenalderbrød" finder du på 
madforlivets hjemmeside.
Lige her er opskriften.....
......jeg har undladt at komme 1 dl olivenolie i - det gør bestemt ikke brødet ringere......

5 kommentarer:

  1. Åh, du har købt den ! Jeg har været så fristet !!!
    Mig og bøger :)
    Glæder mig til at høre hvad du synes om den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har haft bogen med på uddannelse her i weekenden......der var bred enighed om at det er en dejlig bog med masser af inspiration.

      Slet
  2. Wouw, den bog ser spændende ud. (og tænk at du kunne huske at jeg er vegetar - tror bare jeg er nødt til at prøve æbleflæsken alligevel :) )

    SvarSlet
    Svar
    1. ....nu har min kæreste plukket æbler og lagt på lager.....Ingrid Marie kan holde sig, så jeg behøver ikke skrælle, snitte og komme i fryser......men lidt æblemos til skønne deserter, må jeg vist i gang med.

      Slet
  3. Har også købt den. men du skal altså have dig en æbleskræller:)

    SvarSlet