4. juni 2014

TID TIL AT TAGE DET ROLIGT

Tid til at stå lidt senere op, tid til at løbe en lille tur,
 tid til at tage yogamåtten med ud i haven og lave"De 5 tibetanere". 
Tid til at gå en tur med min søde nabo.
Tid til at bage boller, tid til at vælge den helt rigtige dug, tid til at vælge koppen, tid til at vælge det dejligste at putte på bollen, tid til at plukke en rose, tid til at sidde i haven. 
I dag skal jeg bare være her hjemme. Bilen er oven i købet på værksted, så jeg skal bare være her.
Være her lige midt i haven, blandt blomster og fuglesang.



Og så skal jeg gå lidt rundt i mine nye sanddaler med tårem, 
det kræver vist langsom tilvænning, hvis jeg vil undgå vabler.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sært - skrev da en kommentar hos dig i går, den er væk !?
    Nå, men jeg skrev bare at du måtte nyde alt den smukke tid du havde til rådighed :)

    SvarSlet
  2. Tak - jeg nød min dag.
    I dag har til gengæld været ugens lange dag, så nu er jeg helt udmattet.

    SvarSlet