10. marts 2015

PRAGTFULDE FORÅR

For mig er forår gul og hvid, lysegrøn og solskin, fuglefløjt og forårsvind. 
Forår er også bønder, der begynder at røre på sig, lyden af markarbejde og sort muld, 
der bliver gjort  klar til såning. 
Glæder mig over, at der er mennesker der trives med at producere fødevarer og glæder mig over, at økologien stadig vinder mere og mere frem. Bedre fødevarer, større dyre etik, renere vand, bred og alsidig natur, bæredygtighed og forhåbentlig større arbejdsglæde for bønderne.
Min yngste søn er startet på Kalø Landbrugsskole - det synes jeg er livsbekræftende og mega fantastisk. Og sønnike - han er glad og poster søer med smågrise på Instagram  

Nye tanker og en frisk glæde over livet spirer frem i takt med at nyt liv pipler op af jorden.

 Forår i stuen - nu med lang hvide gardiner og ny vase med forsythia grene.
De smukke grantræer fra Harzen er vist blevet til helårs træer.

 Elsker vintergækker og det er om at nyde dem, om et øjeblik er det anemoner der skal i de små vaser.

I morgen skal jeg til  modul 6 på min Spirituelle mentor uddannelse med Christine Eilvig.
Det er virkelig en fantastisk gave, jeg der har givet mig selv.
Nye indsigter, strategier og ny power lander lige så stille, til glæde for livet.
Glæder mig til alt hvad morgendagen bringer.

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Dejligt at kunne deles om glæderne .-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvilken boblende overskud og glæder, der flyder her inde- skønt med mere skønt der på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Forårs solen varmer og spreder lykke og ny energi.

      Slet