9. oktober 2015

NYE STJERNE PROJEKTER

Efter skønne sensommerdage med mange havedage og gåtursdage, er det blevet indehyggevejr.
Regn, rusk og ild i brændeovnen, får lysten frem, til at skabe skønne sager. 
Lige nu er jeg ved at producere stjerneranker, og det er sjovt. 
Fantastisk at finde og sammensætte stoffer og farver. Jeg har besluttet mig for at arbejde med overvejende hvidt, og er ret vild med mit resultat.
Guirlanderne er perfekte for dem, der ikke kan vente med at pynte op til jul, da de ikke er mere julede end at de sagtens kan hænge hele året, i min optik.
Guirlanderne kan købes for 200 kr incl. forsendelse





Her er der lige stillet skarpt på de skønne røde æbler, jeg kan se her fra min arbejdsplads.
Lyset gør, at vi får et kik til stjernes bagside, det synes jeg er smukt.
Ønsker jer alle en skøn weekend og for nogles vedkommende efterårsferie.

2 kommentarer:

  1. Håber at finde et julemarked eller to, hvor jeg kan sælge lidt af mine sager :-)

    SvarSlet