28. februar 2011

Endelig voksen.

En fantastisk kage, som jeg havde fået Line fra "Kageslottet" til at lave til mine kollegaer:
 
Så blev jeg 50 år - havde den mest fantastiske dag, hvor så mange dejlige venner og familie kom og råbte hurra og sang og dansede sammen med mig. Fik pragtfulde gaver - bl.a. denne skønne pc, som jeg langsomt men sikkert tager til mig.


Min store søn, som er i kokkelære hjalp med at lave den mest fantastiske mad.
Da alle gæster var draget videre ud i livet, og  huset atter havde genfundet sin oprindelige facon blev der tid til eftertanke, lidt læsning og kreative udfoldelser

Disse ugler er klippet af postkort og papir fra Rie Elise Larsen - nu mangler de blot snor og perler.

3 kommentarer:

  1. Sikke fine ugler. Har du set mit uglekort?

    SvarSlet
  2. Tusinde tak for den pæne omtale. Jeg er virkelig glad for, at du kunne lide kagen - den var en fornøjelse at lave. Dejligt at du havde en rigtig god dag.

    Det er nogle ret fantastiske ugle sprallemænd du laver (den ville gøre sig super godt på min lille Hannibals værelse) - hvordan erhverver man sig mon sådan en?

    Knus Line

    SvarSlet
  3. ...jeg må skuffe dig en lille smule....uglerne er ikke sprælle ugler.....bare ugler ca. 15 cm høje - jeg har et udvalg på adressen:-)

    SvarSlet