17. maj 2011

KLAR PARAT - KONFIRMATIONSTØJ

......så fik næst yngste mand konfirmationstøjet købt sammen med farmand)...........hullede bukser(og de huller var dyre), ternet skjorte og lys stribet blaser. Han føler sig smart..........og det er vigtigt ....at føle sig godt tilpas, når man nu sådan skal konfirmeres.........

Jeg fik kikket i SKABET.....stofskabet......her lå der et skønt stykke hør stof med blomster print. Stoffet har vældig værdi og betydning.....det har tilhørt min meget dygtige og kreative veninde, der døde af kræft for år tilbage. Hun og den kommende konfirmand havde fødselsdag samme dag - også samme dag som dronningen (blot en detalje)hele Danmark flager............for dem........


Længe, har jeg ventet på at finde noget passende at bruge stoffet til...........i går fik jeg så ideen om at sy en nederdel til sønnenes konfirmation............dejlig nederdel........så er det på plads....så mangler jeg bare bordkort, borddækning, pyntning af forsamlingshus, bage skønne SMÅ kager, skrive en tale, finde ud af hvad forretten skal bestå af, og.......
Men først skal kærestens barnebarn lige konfirmeres.......og det er på søndag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar