31. juli 2011

TÆNKER TANKER

.....jeg er så super glad for at blogge.........har tænkt meget over hvorfor........
......... egentlig........
.......hvorfor er det nu vigtigt?.......
.........var der ikke mange andre ting der kunne være mere væsentligt at bruge tiden på?......
....hvad driver mig?......
....hvad er det i virkeligheden jeg vil med min blog?.........
....tror nok jeg har fundet et af svarene....
.......at skrive blog indlæg hjælper med at holde øjeblikket fast.
Jeg er jo vild med alle de små skønne øjeblikke....
....hver dag er fyldt med dem.....
....og nu har jeg et mål med at samle på dem ...... huske på dem........ fotografere dem....
...så kan jeg dele dem med dig......
...OG.....
 så kommer naturligt det næste spørgsmål.....
.....hvorfor kan jeg ikke bare lave min helt egen dagbog og "dele" det hele med mig selv...........?
 .........det ville bare slet ikke være det samme.........
........jeg er så glad for de 10 der følger min blog....
......men hvor kunne det også være sjovt.......... hvis der var 100............. eller 1000..
..HVORDAN MON JEG FÅR DET ...
...OG HVORFOR KU´ DET NU VÆRE SJOVT?

2 kommentarer:

  1. Og jeg synes det er hyggeligt at følge dig :-)

    SvarSlet
  2. Tror vi alle er blevet ramt af eftertanken om "hvorfor" :-)
    Det her bloggeri er en verden af visuelle indspark. Overflod af udvekslen af ideer, tanker og liv.
    Fortsat god blogging.
    Hilsner
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet