28. juli 2013

LYSERØD SOMMER

Norge, Overlade, København, Bornholm, Sverige

Hay tæppet i min søns lejlighed på Vesterbro i København
 Neon pink stol i Rønneby på café Mandeltårtan - et vældig herligt sted som min søster familie fandt på deres ferie til Sverige sidste år.
 Skøn cafe med is og kaffe i Svaneke på Bornholm. I denne skønne by, smagte jeg også den mest velsmagende flødebolle ever - købt i Svaneke Chokoladeri  - blåbærskum, med hvid chokoladeovertræk
 Rød café stemning i Rønneby - og strikketøjet som tro følgesvend.
 Norsk myseost hjembragt fra Sogndal i Norge, hvor min ældste søn bor.
 Lett Lopi - fantastisk islandsk garn som bliver forvandlet til denne kjole
 Ny plukkede Latyrus - det første jeg MÅTTE gøre, da vi kom hjem fra Bornholm

Og sommerregn på sommerens lyserøde yndigheder i egen have:

 De første hindbær af egen avl - ny plukkede og fristende

1 kommentar:

  1. Skønne billeder - og dejligt at opleve det hele sammen med dig >:->

    SvarSlet