7. januar 2015

RETROKUREN I JANUAR

Susy Grundahl - indehave af "Netspiren", forfatter, maler, helsevejleder og meget mere,
 har skudt en ny omgang retrokur i gang på facebook, som alle med lyst, kan hoppe med på. 
Hun starter i morgen - jeg er startet i dag.
En uge med masser af frugt og grøntsager, gåture og forkælelse.
En uge hvor jeg siger ja tak til en hel masse farvestrålende knaserier og skønne teer og nej tak til kaffe, sukker, brød, kød osv.
Vi kan have forskellige bevæggrunde til at gnaske os igennem en uge på retrokur.
Mine gode grunde er syreophobninger, som giver en masse ledsmerter.

Og så gør det jo heller ikke noget at lidt af julen chokolade og andre gode sager forsvinder fra kroppens sideben. 
Jeg ved af erfaring, at de første dage godt kan være lidt udfordrende med hovedpine og træthed, og jeg ved også, at det går over inden vi når til weekenden.


Suppen står og koger, og jeg kan lige nå en frisk gåtur ude i det aller smukkeste solskinsvejr, inden jeg vil åbne ArtsFæller i Svendborg, hvor en ny med fælle skal bydes velkommen

1 kommentar: