25. februar 2015

OM PARIS, OSTE MED HATTE, MONA LISA, SKUMFIDUSER I FLOK OG KVINDERNE I MIT LIV

Der er virkelig gang i livet - det er fantastisk. Sidst i januar besøgte min mor, søster og jeg niece i Paris. Fandt netop nogle billeder på min telefon fra rejsen, og blev så glad om hjertet, at jeg lige må dele et par billeder med jer.

Her står hele selskabet og beundrer Mona Lisa. Jeg HAVDE hørt at det var lille - det maleri :-).
Skønt at besøge Louvre og dejligt at Mona Lisa stadig hænger der - jeg har selv set det.

Her er vi på besøg i Anna og Florinas lille hyggelige lejlighed helt oppe under taget - brød, ost og rødvin - så får vi det vist ikke mere Parisisk/paradisisk.

Solskin og mega lange skygger lige under Eiffeltårnet

Et sandt paradis for skumfidus/marshmallows elskere - en hel hylde i bagerbutikvinduet.

Og fine franske oste med strikkede huer - de er skøre de franskmænd :-).

Tre dage væk fra hverdagen, fyldt med små butikker, lækre små cafeer, skønne kvinder, store bygningsværker og storbyliv, giver vild meget ny inspiration, nye tanker og lyst til nye handlinger.

Jeg må virkelig til at blogge lidt oftere - der er så mange tanker og oplevelser, der står i kø.
Vi ses snart igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar