28. april 2011

KIRSEBÆRBLOMSTER OG HAVESYMASKINE


Så blomstrer alle de skønne japanske kirsebær træer...... og de danske - det var pludselig som at køre i eventyrland, da jeg kørte på arbejde i tirsdags efter påske. Alt var grønt, marker.... træer..... grøfter og solen skinnede........... og vi drak den grønne (den var sørme også grøn) formiddags te i haven.....min kollega og jeg....... 


.........og inden ferien helt var slut, nåede jeg lige en af de små hurtige posesteinerdukker ....det er vist år siden,  jeg sidst har fået syet sådan en, men kærestens barnebarn måtte altså ha en.....så kan det være, at hun skal ha en "rigtig" en med tøj og det hele, når hun bliver lidt ældre......



....det største og det bedste......er når solen skinner.......fuglene synger.....børnene leger ( nu ruller de på rulleskøjter, cykler, lægger kartofler, ruller på skateboard og den slags) og kæresten graver og saver og ordner og jeg sidder ved maskinen og ER,bare der.......... lige midt i det hele....åh det er lykke.......



Ingen kommentarer:

Send en kommentar