21. april 2011

LONDON

.........Så har kærresten, de to yngste og jeg været på sviptur til London. For de to yngste, var det første gang med fly.....fantastisk at flyve.....vil snart igen...........og det må jeg gerne..........
..........Portobello Road Marked med mange sjove butikker......her en butik, der solgte tøj til både kvinder og mænd
  
 som var udsmykket med tusindevis af gamle håndsymaskiner. 
....og påske pyntede kupcakes i den yndigste vindues udstilling
..........total overfyldt  "Madam Tussauds, med denne skønne plakat..........Teksten er altid god at huske.......

1 kommentar:

  1. Tak fordi du har lagt dig til som fast læser hos mig...på den måde fandt jeg jo din super hyggelige blog, så jeg har da selvfølgelig lagt mig til som fast læser hso dig.

    Dejlige billeder og gode ideer du viser :-)

    SvarSlet